Eu nu inteleg culorile

Imi amintesc cu drag cand eram eu de-o schioapa, ma uitam la fete - femei aranjate, de o eleganta sublima. Si imi amintesc ce ecouri delicate imprastiau in jurul lor. Acum - fie iti pui ochelari de protectie pe timp de vara, fie te rogi sa ninga tare ca sa-ti limiteze orizontul. Eu nu inteleg culorile aprinse, de zici ca isi dau duhul acum, nu vad rostul unui verde neon, sau a unui portocaliu din aceeasi natie, care te face sa pari ca un girofar pe strada. Sau poate - si zic asa ca e posibil - eu nu mai inteleg moda. Toata lumea se imbraca de la piata, ca mai bine si-ar pune chiar gogosari in loc de pantalonii de trening care ii imita. S-a pierdut de tot gustul pentru frumos iar lumea are tendinte de absurdizare e notiunii de elegant, mai ales cand vezi fete dragute cu lanturi de caini la gat. Eu nu inteleg culorile, iar daca poarta o denumire in continuare ar face bine sa le fie dat si un sens.

No comments:

Post a Comment